Klantportaal ontwikkelen?
Start met gratis digital roadmapping workshop.

Zonder onderbouwde strategie leidt digitalisering enkel tot misalignment tussen stakeholders, een lage betrokkenheid in de organisatie en innovaties die nooit zijn begonnen of afgemaakt.

Ben jij een beslisser binnen het groot MKB? Laat dan jouw email achter om een uitnodiging te ontvangen. 

Vanwege de tijdsinvestering beperken we het aantal plekken tot 2 per week tussen 15 jul en 31 aug 2024Vragen? Stuur een mail naar [email protected].

Onze klanten aan het woord.

De voordelen van een klantportaal op een rijtje.

Toegenomen efficiëntie

Optimaal gebruiksgemak

Inzicht en foutpreventie

Een persoonlijke omgeving voor jouw klanten.

Omdat actuele informatie niet altijd en overal digitaal beschikbaar is, kunnen belangrijke klanten niet onafhankelijk werken, worden er onnodige fouten gemaakt en wordt jouw klantenservice veel lastig gevallen met simpele vragen. Dit zijn zaken die hoofdpijn veroorzaken in de vorm van onenigheid, stress en een verlaagde productiviteit.

Met een intuïtieve, gebruiksvriendelijke klantportaal ontstaat inzicht, worden processen voorspelbaar en transparant en is een naadloze samenwerking mogelijk. Veel mensen denken dat een maatwerk portaal complex is en gepaard gaat met torenhoge kosten, maar juist het tegenovergestelde is waar. De investering verdient zichzelf tevens snel terug.

schermafbeelding van een dashboard in een online portaal

Geef klanten regie, werk met een uniforme, digitale workflow en zorg voor actueel inzicht.

Stop met mailtjes, telefoontjes en papierwerk om eenvoudige vragen op te lossen. Geef klanten verantwoordelijkheid, gebruiksgemak en vrijheid door hen actueel inzicht te geven in jouw planning en organisatie. 

Via een portaal kan je belangrijke informatie over dagelijkse operaties beschikbaar maken, het geeft 24/7 realtime inzicht in bijv. dossiers, contracten, facturen, kosten en statussen.  Dit betekent meer duidelijkheid en minder fouten doordat knelpunten proactief gesignaleerd kunnen worden.

Geef mensen regie, werk met een uniforme, digitale workflow en zorg voor actueel inzicht.

Stop met mailtjes, telefoontjes en papierwerk om eenvoudige vragen op te lossen. Geef klanten, medewerkers en leveranciers verantwoordelijkheid, gebruiksgemak en vrijheid door hen actueel inzicht te geven in jouw planning en organisatie. 

Via een portaal kan je belangrijke informatie over dagelijkse operaties beschikbaar maken, het geeft 24/7 realtime inzicht in o.a. dossiers, contracten, facturen, kosten en statussen m.b.t. bijv. leveringen.  Dit betekent meer duidelijkheid en minder fouten doordat knelpunten proactief gesignaleerd kunnen worden.

schermafbeelding van een dashboard in een online portaal

Wij zijn Scrumble.

Scrumble is ontstaan uit vriendschap. Drie vrienden met een passie voor alles wat met computers te maken heeft, maar met software in het bijzonder. Wij vinden het vet om cutting-edge en maatwerk software te bouwen en zoeken uitdaging in complexiteit. We houden ervan om onze klanten te helpen met het bouwen van slimme organisaties. We willen de onmisbare schakel zijn in jouw digitale succes. Daarbij hebben we een focus op winnaars in de logistiek, groothandel en maakindustrie.

foto van twee ontwikkelaars van scrumble die geconcentreerd aan het werk zijn
foto van het team van scrumble tijdens een potje tafelvoetbal
foto van een medewerker van Scrumble die geconcentreerd kijkt
foto van twee ontwikkelaars van scrumble die geconcentreerd aan het werk zijn
foto van het team van scrumble tijdens een potje tafelvoetbal
foto van een medewerker van Scrumble die geconcentreerd kijkt

Wij werken trots samen met

Logo van Canon
Logo van Strukton Rail
logo van gvt group of logistics
logo van ns
logo van medical export group
logo van gvt
Logo van Strukton Rail
logo van ns
Dit is onze contactpersoon Vincent van Laarhoven, met hem kan je contact opnemen
Dit is onze contactpersoon Vincent van Laarhoven, met hem kan je contact opnemen

Plan een afspraak met Vincent om aan de slag te gaan met een klantportaal.