SloQ

Scoor die korting voor een drankje met deze mobile app!

“Scrumble to the rescue! Een bestaande app helemaal eigen maken en verbeteren. Meedenkend, flexibel, creatief, goede communicatie en zo kunnen we nog wel even door gaan. Wat een geweldige samenwerking!”

– Soraya Roosen, Owner

SloQ: De horeca korting app

De ervaringseconomie; iets waar de ondernemers achter SloQ goed op in hebben gespeeld. Zij vonden een leuke manier om met gezelschap een borrel te pakken en nieuwe café’s te ontdekken. Hoe leuk zou het zijn om plotseling een korting te krijgen om iets te kunnen drinken bij een bar in de buurt? Met dit idee zijn zij aan de slag gegaan door de interesse te peilen bij consumenten en horeca-eigenaren. Na het valideren van het concept zijn we van start gegaan met de ontwikkeling van de mobile app in het cross-platform development framework: React Native.

Een win-win voor alle gebruikers

De waarde voor de consument

Als consument kan je via het baroverzicht de nabije horecagelegenheden zien die op het moment een actie hanteren. In het overzicht kan je op een bar klikken om te kijken of het past bij waar je zin in hebt. Acties kunnen gelden voor verschillende dranken, tijden en kortingen. Zie je iets dat bij je past? Dan is het tijd om de deal te activeren!

De deal activeer je met jouw tegoed dat je opwaardeert binnen jouw account. Voor een klein bedrag kan je al gebruik maken van een actie. Tevens is de actie net zo goed geldig voor het gezelschap waarmee je bent, je inleg heb je dus binnen no-time terugverdient.

We hebben trouwens ook een handigheidje ingebouwd, namelijk: push-notificaties. We kunnen het namelijk voorstellen dat je niet continu naar je mobiele telefoon loopt te staren terwijl je aan het shoppen bent. Liever dat je jouw telefoon simpelweg voelt trillen wanneer het tijd is om een pauze te nemen.

Meneer komt even een lekker alcoholvrij’tje scoren bij een lokaal café.

 

De waarde voor de horeca-eigenaar

Dankzij de app kan de horeca-eigenaar deals toevoegen voor verschillende drankgroepen. Hierdoor kan hij ‘s ochtends klanten uitnodigen voor een kop koffie in combinatie met een bossche bol en op de vrijdagmiddag speciaalbieren om het weekend in te luiden. Mocht de horeca-eigenaar het concept bevallen kan hij ervoor kiezen om bepaalde deals bijvoorbeeld wekelijks terug te laten komen, of kan hij spelen met verschillende categorieën of kortingspercentages.

Enthousiaste reacties in ‘s-Hertogenbosch

De Brabantse hoofdstad Den Bosch is als eerste aan de beurt. Hier is de mobiele app gelanceerd met maarliefst 25 aangemelde horeca eigenaren! Hou je telefoon dus in de gaten mocht je hier op de zaterdagmiddag aan het shoppen zijn en de dag willen breken met een koud drankje op het terras. Zodra Den Bosch een succes is zal SloQ in andere steden worden gelanceerd.