Klantenservice automatiseren met een klantportaal in de logistiek
Het klantcontact automatiseren laat processen efficiënter verlopen en draagt bij aan een verbeterslag in de kwaliteit van de geboden service.
De logistieke sector is volop in beweging. Naast het feit dat de pandemie een grote impact heeft gehad op online handel en het aantal bestellingen bij webwinkels en hun koeriers, blijft het algemene verwachtingspatroon van klanten groeien. Klanten verwachten continue beschikbaarheid van producten, transparantie in dienstverlening en snelheid in leveringen. Informatie hierover willen ze realtime en 24/7 beschikbaar hebben. Tegelijkertijd staat de supply chain onder druk door de inflatie en arbeidstekorten. Er moet meer gedaan worden met minder mensen om winstgevend te blijven.
De juiste software ondersteunt je in deze uitdagingen en zorgt ervoor dat je toekomstbestendig wordt. Met onze oplossingen bespaar je tijd en blijf je aan de behoeftes van klanten voldoen.
API koppelingen TMS/WMS
Retouren portals en apps
Capaciteitsplanning
Real time dashboarding en rapportages
en meer…
Omdat actuele informatie niet altijd en overal digitaal beschikbaar is, kunnen belangrijke klanten, partners en leveranciers niet optimaal werken, worden er onnodige fouten gemaakt en kan er niet proactief gereageerd worden op knelpunten. Dit zijn zaken die hoofdpijn veroorzaken in de vorm van onenigheid, stress en een verlaagde productiviteit.
Zonder intuïtieve, gebruiksvriendelijke software ontbreekt inzicht, zijn processen niet voorspelbaar en transparant en is een naadloze samenwerking onmogelijk. Veel mensen denken dat een maatwerk oplossing complex is en gepaard gaat met torenhoge kosten, maar juist het tegenovergestelde is waar.
Benieuwd hoe anderen het doen? In deze video nemen we je mee in een kijkje achter de schermen en laten we je zien hoe een logistieke topper uit Tilburg een online portaal inzet om zijn team blij te maken en tegelijk zelf tijd te besparen.
Lees over het charterportaal of laat jouw email adres achter om de video te ontvangen in jouw inbox.
Scrumble is ontstaan uit vriendschap. Drie vrienden met een passie voor alles wat met computers te maken heeft, maar met software in het bijzonder. Wij vinden het vet om cutting-edge en maatwerk software te bouwen en zoeken uitdaging in complexiteit. We houden ervan om onze klanten te helpen met het bouwen van slimme organisaties. We willen de onmisbare schakel zijn in jouw digitale succes. Daarbij hebben we een focus op winnaars in de logistiek.
Meer lezen over software in de logistiek? Hier vind je de meest recente artikelen.
Het klantcontact automatiseren laat processen efficiënter verlopen en draagt bij aan een verbeterslag in de kwaliteit van de geboden service.
Dit artikel neemt je mee langs de belangrijkste software trends binnen de logistieke sector in 2022. Welke trends pas jij al toe?
Planningen worden veelal nog handmatig gemaakt, maar stilstand kost geld. Een strakke dock planning is daarom essentieel in de transportsector.
Even brainstormen?