Klantportaal ontwikkelen?
Start met gratis digital roadmapping workshop.
Zonder onderbouwde strategie leidt digitalisering enkel tot misalignment tussen stakeholders, een lage betrokkenheid in de organisatie en innovaties die nooit zijn begonnen of afgemaakt.
Ben jij een beslisser binnen het groot MKB? Laat dan jouw email achter om een uitnodiging te ontvangen.
Onze klanten aan het woord.
De voordelen van een klantportaal op een rijtje.
Toegenomen efficiëntie
- Vervang tijdrovende en foutgevoelige werkwijzen met eenvoudige, uniforme handelingen
- Laat klanten veel voorkomende handelingen zelf digitaal uitvoeren
Optimaal gebruiksgemak
- Verplaats jouw werkzaamheden naar een eenvoudig te gebruiken digitale omgeving i.p.v. Excel sheets
- Wissel specifieke informatie uit tussen verschillende type gebruikers
Inzicht en foutpreventie
- Zorg voor een centrale plek met 24/7 realtime inzicht in o.a. contracten, kosten en status m.b.t. leveringen
- Koppel het portaal eenvoudig met andere systemen en voorkom foutgevoeligheid
Een persoonlijke omgeving voor jouw klanten.
Omdat actuele informatie niet altijd en overal digitaal beschikbaar is, kunnen belangrijke klanten niet onafhankelijk werken, worden er onnodige fouten gemaakt en wordt jouw klantenservice veel lastig gevallen met simpele vragen. Dit zijn zaken die hoofdpijn veroorzaken in de vorm van onenigheid, stress en een verlaagde productiviteit.
Met een intuïtieve, gebruiksvriendelijke klantportaal ontstaat inzicht, worden processen voorspelbaar en transparant en is een naadloze samenwerking mogelijk. Veel mensen denken dat een maatwerk portaal complex is en gepaard gaat met torenhoge kosten, maar juist het tegenovergestelde is waar. De investering verdient zichzelf tevens snel terug.
Geef klanten regie, werk met een uniforme, digitale workflow en zorg voor actueel inzicht.
Stop met mailtjes, telefoontjes en papierwerk om eenvoudige vragen op te lossen. Geef klanten verantwoordelijkheid, gebruiksgemak en vrijheid door hen actueel inzicht te geven in jouw planning en organisatie.
Via een portaal kan je belangrijke informatie over dagelijkse operaties beschikbaar maken, het geeft 24/7 realtime inzicht in bijv. dossiers, contracten, facturen, kosten en statussen. Dit betekent meer duidelijkheid en minder fouten doordat knelpunten proactief gesignaleerd kunnen worden.
Geef mensen regie, werk met een uniforme, digitale workflow en zorg voor actueel inzicht.
Stop met mailtjes, telefoontjes en papierwerk om eenvoudige vragen op te lossen. Geef klanten, medewerkers en leveranciers verantwoordelijkheid, gebruiksgemak en vrijheid door hen actueel inzicht te geven in jouw planning en organisatie.
Via een portaal kan je belangrijke informatie over dagelijkse operaties beschikbaar maken, het geeft 24/7 realtime inzicht in o.a. dossiers, contracten, facturen, kosten en statussen m.b.t. bijv. leveringen. Dit betekent meer duidelijkheid en minder fouten doordat knelpunten proactief gesignaleerd kunnen worden.
Wij zijn Scrumble.
Scrumble is ontstaan uit vriendschap. Drie vrienden met een passie voor alles wat met computers te maken heeft, maar met software in het bijzonder. Wij vinden het vet om cutting-edge en maatwerk software te bouwen en zoeken uitdaging in complexiteit. We houden ervan om onze klanten te helpen met het bouwen van slimme organisaties. We willen de onmisbare schakel zijn in jouw digitale succes. Daarbij hebben we een focus op winnaars in de logistiek, groothandel en maakindustrie.