Digitale strategie: van A naar B
op de meest efficiënte en effectieve manier.
Onze klanten aan het woord.
Een digitale strategie maximaliseert je succeskansen.
Een gedegen digitale strategie helpt je met het definiëren van een gedetailleerde routekaart en actieplan om jouw digitale transformatie met succes te doorlopen.
- Structurele verbeteringen van de klantervaring, wat zorgt voor meer omzet en hogere service levels.
- Strategische keuzes door inzichtelijk te maken wat de toegevoegde waarde is van kansen en bottlenecks.
- Optimaliseer de operatie om de vernieuwde klantreis zo efficiënt mogelijk te faciliteren.
Deze bewezen tools zetten we in.
Customer journeys
Door de klantreis in kaart te brengen, bieden we een overzicht van alle factoren die de gebruikerservaring beïnvloeden, opgebouwd vanuit het perspectief van de gebruiker.
Service blueprints
Service blueprints geven een gedetailleerd overzicht van alle organisatorische aspecten van een service en laten zien hoe verschillende touchpoints ontstaan en door welke afdelingen ze worden gefaciliteerd.
Design sprints
Een Design Sprint is een design thinking-methode ontwikkeld door Google Ventures dat organisaties helpt complexe problemen op te lossen en nieuwe (digitale) producten of diensten te ontwikkelen.
Technische audits
Audits zetten we in om erachter te komen hoe de kwaliteit van jouw huidige architectuur, logica, code en ontwerp is. Op basis daarvan kunnen we keuzes maken voor de doorontwikkeling van je applicatie.