Wil je jouw klanten regie, controle en inzicht geven met een klantportaal?

screenshot van de video waarin persoon demo geeft van een online portaal applicatie

Benieuwd hoe anderen het doen? In deze video nemen we je mee in een kijkje achter de schermen en laten we je zien hoe een logistieke topper uit Tilburg een online portaal inzet om zijn team blij te maken en tegelijk zelf tijd te besparen.

Laat jouw email adres achter om de video te ontvangen in jouw inbox.

Onze klanten aan het woord.

Joeri Stok
Joeri StokICT Manager
Read More
Het project was een leuke ervaring: vlot doorlopen, korte lijnen en snelle bugfixing; soms werd het zelfs al tijdens het typen opgepakt. Lukte dat niet, dan werd er om aanvullende informatie gevraagd zodat het alsnog snel opgelost kon worden.
Sanne Smeets
Sanne SmeetsProgram Manager Lean Academy
Read More
Precies de samenwerking die we zochten. Een jong, professioneel bedrijf dat meedenkt, wensen goed vertaalt, prettig en no nonsense is in omgang, en waar duidelijke afspraken mee te maken zijn.
Remco Bergwerff
Remco BergwerffCommercial Director & Founder
Read More
Scrumble heeft vanaf het begin goed meegedacht over de slimst mogelijke technische aanpak bij het bouwen aan HOTIQ. Dankzij het samenspel is een snel, robuust en tegelijkertijd flexibel platform ontstaan.
Jos Meiling
Jos MeilingData & Growth Manager
Read More
De enthousiaste IT’ers van Scrumble helpen ons door een stap verder te denken en snelheid in het proces te houden, zonder dat het te kort gaat aan de kwaliteit.
Ward Grootens
Ward GrootensFounder
Read More
Scrumble bewaakte het proces actief, dat was erg fijn. Doordat ze vanaf het begin de juiste vragen stelde, hadden we er veel vertrouwen in dat ze de klus zouden klaren. Dat hebben ze boven verwachting gedaan.
Dominique Walhout Stam
Dominique Walhout StamMarketing Manager
Read More
Samen met Scrumble hebben wij een platform ontwikkeld waardoor wij onze medewerkers nu extra kunnen informeren en stimuleren op het gebied van gastvrijheid en regelgeving. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en dankbaar voor de fantastische samenwerking.
Kees Schepers
Kees SchepersManaging Director
Read More
Bedankt voor de oplevering vandaag jongens! Voor ons is dit echt een grote stap voorwaarts. Ik denk dat onze samenwerking een succes kan worden!
Joost van Aarle
Joost van AarleOwner
Read More
Samen met Scrumble is de basis gelegd voor een krachtige spreadsheet-database koppeling. Hun kennis van React is van grote waarde geweest in het optimaliseren van Tourgrid en het realiseren van de MVP. Door de prettige en flexibele manier van samenwerken...
Previous
Next

De voordelen van een klantportaal op een rijtje.

Toegenomen efficiëntie

Optimaal gebruiksgemak

Inzicht en foutpreventie

Een persoonlijke omgeving voor jouw klanten.

Omdat actuele informatie niet altijd en overal digitaal beschikbaar is, kunnen belangrijke klanten niet onafhankelijk werken, worden er onnodige fouten gemaakt en wordt jouw klantenservice veel lastig gevallen met simpele vragen. Dit zijn zaken die hoofdpijn veroorzaken in de vorm van onenigheid, stress en een verlaagde productiviteit.

Met een intuïtieve, gebruiksvriendelijke klantportaal ontstaat inzicht, worden processen voorspelbaar en transparant en is een naadloze samenwerking mogelijk. Veel mensen denken dat een maatwerk portaal complex is en gepaard gaat met torenhoge kosten, maar juist het tegenovergestelde is waar. De investering verdient zichzelf tevens snel terug.

schermafbeelding van een dashboard in een online portaal

Geef klanten regie, werk met een uniforme, digitale workflow en zorg voor actueel inzicht.

Stop met mailtjes, telefoontjes en papierwerk om eenvoudige vragen op te lossen. Geef klanten verantwoordelijkheid, gebruiksgemak en vrijheid door hen actueel inzicht te geven in jouw planning en organisatie. 

Via een portaal kan je belangrijke informatie over dagelijkse operaties beschikbaar maken, het geeft 24/7 realtime inzicht in bijv. dossiers, contracten, facturen, kosten en statussen.  Dit betekent meer duidelijkheid en minder fouten doordat knelpunten proactief gesignaleerd kunnen worden.

Geef mensen regie, werk met een uniforme, digitale workflow en zorg voor actueel inzicht.

Stop met mailtjes, telefoontjes en papierwerk om eenvoudige vragen op te lossen. Geef klanten, medewerkers en leveranciers verantwoordelijkheid, gebruiksgemak en vrijheid door hen actueel inzicht te geven in jouw planning en organisatie. 

Via een portaal kan je belangrijke informatie over dagelijkse operaties beschikbaar maken, het geeft 24/7 realtime inzicht in o.a. dossiers, contracten, facturen, kosten en statussen m.b.t. bijv. leveringen.  Dit betekent meer duidelijkheid en minder fouten doordat knelpunten proactief gesignaleerd kunnen worden.

schermafbeelding van een dashboard in een online portaal

Wij zijn Scrumble.

Scrumble is ontstaan uit vriendschap. Drie vrienden met een passie voor alles wat met computers te maken heeft, maar met software in het bijzonder. Wij vinden het vet om cutting-edge en maatwerk software te bouwen en zoeken uitdaging in complexiteit. We houden ervan om onze klanten te helpen met het bouwen van slimme organisaties. We willen de onmisbare schakel zijn in jouw digitale succes. Daarbij hebben we een focus op winnaars in de logistiek, groothandel en maakindustrie.

foto van twee ontwikkelaars van scrumble die geconcentreerd aan het werk zijn
foto van het team van scrumble tijdens een potje tafelvoetbal
foto van een medewerker van Scrumble die geconcentreerd kijkt
foto van twee ontwikkelaars van scrumble die geconcentreerd aan het werk zijn
foto van het team van scrumble tijdens een potje tafelvoetbal
foto van een medewerker van Scrumble die geconcentreerd kijkt

Wij werken trots samen met

Logo van Canon
Logo van Strukton Rail
logo van gvt group of logistics
logo van ns
logo van medical export group
logo van gvt
Logo van Strukton Rail
logo van ns
Dit is onze contactpersoon Vincent van Laarhoven, met hem kan je contact opnemen
Dit is onze contactpersoon Vincent van Laarhoven, met hem kan je contact opnemen

Plan een afspraak met Vincent om aan de slag te gaan met een klantportaal.