Een design sprint inzetten om
met jouw productstrategie te bepalen.

Onze klanten aan het woord.

Waarom een design sprint?

Een design sprint is een pragmatisch proces om een visie te vertalen naar productstrategie en uitvoerbare product roadmap, waarbij meetbare impact centraal staat.

Met een design sprint zijn we in 5 dagen, via zorgvuldige, snelle iteraties en validatie, in staat om de grootste meerwaarde van het digitale product voor jouw doelgroep te bepalen. 

Google’s Design Sprint.

Google lanceert jaarlijks meer dan 20 digitale initiatieven met bewezen succes. Hun Design Sprint-methode, die al jarenlang effectief wordt toegepast in het bedrijfsleven, heeft zijn waarde keer op keer bewezen.

Wij verzorgen de Design Sprint al jaren voor klanten als BDO, Nexperia en NXP, welke hebben geleid tot succesvolle digitale transformaties. 

design sprint boek
design sprint 2 1

Wanneer is een design sprint geschikt voor jou?

Als je één van de onderstaande punten herkent, is een design sprint een krachtig instrument om jouw (toekomstige) product naadloos aan te laten sluiten bij de behoeftes van de markt en van jouw doelgroep.

Totale investering design sprint

€ 15.000

Veel digitale producten worden met de juiste intentie bedacht, maar slaan de plank mis doordat zij op basis van aannames ontwikkeld worden. Ze falen en de stekker wordt eruit getrokken. Met als gevolg een negatieve impact op het merk, de mensen en de bottom-line van de organisatie.  

Om het succes van jouw project en investering te borgen hebben wij de handen ineen geslagen met design bureau Bankai. Samen bieden we deze bewezen aanpak aan, die zekerheid biedt in het lange termijn succes van jouw product. 

Wij werken trots samen met:

Vincent CTA

Interesse? Neem dan contact op met Vincent.