Grip op leveranciers en partners met één digitale aanpak
Vier tools voor de digitalisering van twee processen: van containerplanning tot onderhoud en charterbeheer. Minder afstemming, meer overzicht, directe impact op de operatie.
Klanten verwachten continue beschikbaarheid van producten, transparantie in dienstverlening en snelheid in leveringen. Informatie hierover willen ze realtime en 24/7 beschikbaar hebben.
Naast hoge klantverwachtingen heeft de logistiek te maken met gestegen prijzen, kleinere marges en steeds grotere arbeidstekorten. Supply chains moeten digitaal en flexibel zijn om concurrerend blijven.
Wij geloven dat succesvolle digitalisering begint bij de business. Dat het betrekken van de eindgebruiker draagvlak creëert en ervoor zorgt dat digitale innovatie omarmd wordt. Technisch betekent het dat de moderne wereld vraagt om software die meebeweegt. Jarenlange implementatietrajecten leiden tot onnodige complexiteit en vergroten het risico op falen. Onze aanpak is laagdrempelig en schaalbaar, en voegt direct waarde toe aan de business.
In 2 tot 4 weken analyseren we je grootste uitdaging, brengen we het proces in kaart, beoordelen we je data en toetsen we jouw businesscase met een Proof of Concept.
Resultaat
Een gevalideerde business case die zich terugverdient in maximaal 2 jaar.
Investering
Vaste prijs van € 5.000,-
In 2 maanden bouwen en implementeren we een AI agent binnen jouw bestaande processen en infrastructuur. Na de implementatie ga je de eerste resultaten ervaren.
Resultaat
Een embedded AI agent, afgestemd op jouw organisatie, processen en systemen.
Investering
Vaste prijs van ±€ 30.000,-
Op basis van KPI’s bekijken we of we het beoogde resultaat aan het behalen zijn, sturen we bij waar nodig en optimaliseren we door middel van aanpassingen of uitbreidingen.
Resultaat
Een maandelijks verbeterproces om de gerealiseerde waarde te maximaliseren.
Investering
Maandprijs vanaf € 1.000,-
Digitale tooling die inzicht creëert, processen voorspelbaar maakt en naadloze samenwerking tussen mensen mogelijk maakt. Dit zijn voorbeelden van resultaten:
Eerst zien dan geloven. Vandaar dat we hier klantcases delen. Kom erachter hoe wij de koe bij de horens pakken.
Vier tools voor de digitalisering van twee processen: van containerplanning tot onderhoud en charterbeheer. Minder afstemming, meer overzicht, directe impact op de operatie.

Optimaliseer je warehouse met Dockloader: een intuïtieve SaaS-tool voor efficiënte dockplanning, minder fouten en betere samenwerking.

Het afwijkingenportaal richt zich op het gestroomlijnd opvolgen van afwijkingen met betrekking tot barcodes en EAN masterdata.
Even brainstormen?
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.