Efficiënte logistiek door slimme digitalisering.

Wij helpen jou stapgewijs naar een datagedreven organisatie.

De logistiek staat onder druk

Klanten verwachten continue beschikbaarheid van producten, transparantie in dienstverlening en snelheid in leveringen. Informatie hierover willen ze realtime en 24/7 beschikbaar hebben. 

Naast hoge klantverwachtingen heeft de logistiek te maken met gestegen prijzen, kleinere marges en steeds grotere arbeidstekorten. Supply chains moeten digitaal en flexibel zijn om concurrerend blijven.

logistics

Direct waarde toevoegen

Wij geloven dat succesvolle digitalisering begint bij de business. Dat het betrekken van de eindgebruiker draagvlak creëert en ervoor zorgt dat digitale innovatie omarmd wordt. Technisch betekent het dat de moderne wereld vraagt om software die meebeweegt. Jarenlange implementatietrajecten leiden tot onnodige complexiteit en vergroten het risico op falen. Onze aanpak is laagdrempelig en schaalbaar, en voegt direct waarde toe aan de business.

Onze aanpak bestaat uit drie stappen:

1. Strategie kickstart

In een workshop van 2 uur structureren we ideeën, gedachten en aannames, om in kaart te brengen waar de meeste winst te behalen is met digitalisering.

Het resultaat is een pragmatisch plan voor digitalisering, afgestemd op jouw bedrijf.

Investering
Fixed prijs van € 1.000.

2. Oplossing ontwikkelen

Op basis van waar de meeste winst te behalen is, ontwikkelen we een oplossing die positieve impact heeft op de doelstellingen uit de workshop.

Gemiddeld duurt dit 1-2 maanden en verdient de investering zich in 6 maanden terug.

Investering
Fixed projectprijs vanaf € 20.000.

3. Waarde optimaliseren

Op basis van KPI's bekijken we of we het beoogde resultaat aan het behalen zijn, sturen we bij waar nodig en optimaliseren we d.m.v. uitbreidingen.

In korte sprints van 2 weken verbeteren we continue de oplossing en ingebruikname.

Investering
Sprintprijs vanaf € 1.000.

Wat is het resultaat?

Digitale tooling die inzicht creëert, processen voorspelbaar maakt en naadloze samenwerking tussen mensen mogelijk maakt. Dit zijn voorbeelden van resultaten:

  • Real time visibility in jouw bedrijfsprocessen en supply chain.
  • Volledig geïntegreerde systemen om manuele invoer en dubbele controles te vermijden.
  • Duurzaam opschalen door een datagedreven aanpak met concrete KPI’s.
  • Nieuwe verdienmodellen met platforms en SaaS oplossingen. 
  • Dynamische webportals waarin jouw klanten, partners en leveranciers optimaal worden bediend.

Onze klant aan het woord

Bekijk onze cases

Eerst zien dan geloven. Vandaar dat we hier klantcases delen. Kom erachter hoe wij de koe bij de horens pakken.

lekkerland overzicht
Lekkerland

Leveranciersportaal voor afwijkingen

Het afwijkingenportaal richt zich op het gestroomlijnd opvolgen van afwijkingen met betrekking tot barcodes en EAN masterdata.

charterportal1
GVT

Charterportaal

Een online portaal dat ritten van charters inzichtelijk- en een correcte financiële afhandeling mogelijk maakt.

Vincent CTA

Digitaliseren? Neem dan contact op met Vincent.